Для німецького виробника, Fiesta є важливою не тільки з точки зору прибутку, адже компактний хетчбек ні аби як впливає на загальний імідж бренду. Наскільки важко бути на верхівці В-класу всім добре відомо, насамперед потужним конкурентам Seat Ibiza, Opel Corsa, Skoda Fabia та VW Polo. Саме ці автомобілі варто розглядати як альтернативу нашому сьогоднішньому герою. Серед всього розмаїття функцій та систем нового Ford Fiesta ми відмітимо лише зменшення витрати пального, покращення їздових характеристик, підвищення комфорту та практичності. Окремо слід відзначити відміну якість обробки інтер’єру. Після ознайомлення з інформаційними матеріалами нарешті сідаємо у тестовий хетчбек та вирушаємо в дорогу.
Сьогодні нам пощастило опинитися за кермом топової модифікації Ford Fiesta ST-Line з новим трициліндровим турбодвигуном об’ємом 1 літр, який розвиває 140 к.с. максимальної потужності. Крім цього цей агрегат може видавати 100 або 125 к.с. Пізніше під капот хетчбека потраплять 1,5-літровий турбодизель TDCi на 120 к.с. та заряджений 1,5-літровий бензиновий мотор на 200 к.с. В останньому випадку мова піде про спортивну версію з префіксом ST.
На перший погляд, новий Ford Fiesta виглядає дуже схожим на свого попередника і це не дивно, з огляду на те, що він базується на тій самій платформі Global B. Знайомою багатьом власникам хетчбека трапецеїдальною решіткою, довгими фарами головного світла та високою лінією скління. В підсумку новачок виглядає дорослим та збалансованим автомобілем. Модифікація ST Line отримала індивідуальний обвіс та спойлер.
На відміну від екстер’єру, який змінився не так відчутно, інтер’єр нової Fiesta оновився повністю і став набагато цікавішим. По-перше вражає ергономіка з місця водія та вплив найкращих зразків дизайну від автомобілів вище класом. В верхній частині торпедо встановлений 8-дюймовий сенсорний дисплей з високим рівнем деталізації та чіткості зображення. На вибір власнику пропонується три варіанти програмного забезпечення на якому працює інформаційно-розважальна система автомобіля – це Apple Car Play та Android Auto або фірмова оболонка під назвою Ford SYNC3. Тестовий екземпляр Ford Fiesta був додатково обладнаний звуковою системою Bang&Olufsen, що вперше зустрічається в В-класі. По-друге виявилось, що передня консоль та дверні карти виконано з приємного на дотик пластику. Салон новачка заслуговує найвищих оцінок за якість матеріалів оздоблення та виконання.
Нове покоління Ford Fiesta пропонує безліч регулювань сидінь та рульової колонки, що в поєднанні з вивіреною ергономікою дає змогу розміститися за кермом людині будь якої комплекції. Потрапивши в середину хетчбека ми натискаємо кнопку «старт» та запускаємо двигун. Завдяки покращений звукоізоляції, почути 1-літровий мотор майже неможливо. Але спокійної їзди від цього не вийшло, адже 140 к.с. прискорюють маленький хетчбек до першої сотні всього за 9 секунд. За час тесту бортовий комп’ютер Fiesta показав середню витрату пального лише 8,5 літри на кожні 100 км пробігу. Досить непогано для динамічного бензинового автомобіля.
Також сподобалось рульове управління, яке має функцію перемінного зусилля що дозволяє чітко відчувати машину на будь якій швидкості. Після декількох годин маневрів, Fiesta розкрилася як драйверське авто на кожен день і це саме те чого прагнуть європейські клієнти марки Ford. Водночас, хетчбек підійде сімейним парам з дітьми та пенсіонерам. Достатньо великим є багажне відділення на 290 літрів та простір на задньому ряді сидінь де можуть розміститися двоє дорослих людей.
На борту німецького хетчбека є нові системи безпеки, адаптивний круїз контроль та система екстреного гальмування. До базової комплектації увійшли: кондиціонер, магнітола з маленьким екраном, електропакет, литі колісні диски, датчики світла та дощу. В цьому плані Fiesta не сильно відрізняється від конкурентів, які теж непогано укомплектовані.
Порівняльна таблиця (максимальна кількість балів, якщо оцінка - 10)
Параметри |
Seat Ibiza |
Ford Fiesta |
Opel Corsa |
Skoda Fabia |
VW Polo |
Зовнішній вигляд |
10 |
10 |
10 |
9 |
10 |
Базова комплектація |
8 |
9 |
8 |
7 |
8 |
Опції (пакет) |
9 |
9 |
9 |
9 |
9 |
Якість обробки салону |
9 |
9 |
9 |
8 |
9 |
Прохідність |
- |
- |
- |
- |
- |
Шумоізоляція |
9 |
9 |
8 |
9 |
9 |
Розгін |
9 |
9 |
8 |
9 |
9 |
Гальмування |
10 |
10 |
10 |
10 |
10 |
Престижність володіння |
8 |
8 |
8 |
7 |
9 |
Втрата в ціні |
7 |
8 |
7 |
7 |
8 |
Вартість |
6 |
7 |
6 |
7 |
5 |
Безпека |
9 |
9 |
9 |
9 |
9 |
Витрати пального |
10 |
9 |
9 |
9 |
10 |
Витрати на обслуговування |
9 |
9 |
9 |
10 |
9 |
Керованість |
10 |
9 |
8 |
9 |
10 |
Дизайн |
9 |
9 |
9 |
9 |
9 |
Індивідуальність |
7 |
7 |
6 |
7 |
7 |
Вартість додаткового обладнання |
8 |
9 |
9 |
10 |
7 |
Дилерська мережа |
7 |
8 |
7 |
9 |
8 |
Надійність |
9 |
9 |
9 |
9 |
9 |
Всього: |
163 |
166 |
158 |
163 |
164 |
Місце: |
3 |
1 |
4 |
3 |
2 |
Підводячи висновки тесту перед нами постає риторичне питання – а чи успішним буде нове покоління Ford Fiesta? Мабуть да! За результатами поцінування новачок обійшов таких відомих конкурентів як Seat Ibiza, Opel Corsa, Skoda Fabia та VW Polo. Однією з головних чеснот Fiesta є ціна. За базову модифікацію хетчбека в Європі просять 13 тися євро, а топова ST-Line 140 EcoBoost оцінена в 20 тисяч євро. Але не тільки ціна виводить Fiesta на лідируючі позиції в В-класі, також високий бал хетчбек отримав за керованість, якість та оснащення…